K ukládání nastavení a správnému fungování
využíváme soubory cookies. Používáním webu
s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Zákaznická péče

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

800 77 33 22 (Pracovní dny 7 – 20 hodin)

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Provozní doba E.ON Zákaznické linky:

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.

Kdy a jakým způsobem mi dorazí přeplatek?

  • Šeková poukázka (poštovní poukázka typu B) – Poukázka vám bude doručena Českou poštou nejpozději do data splatnosti vaší faktury ze elektřinu/zemní plyn.  Přeplatek si poté vyzvednete na kterékoliv pobočce pošty. Pozorplatnost šekové poukázky je omezená, neotálejte tedy prosím s výběrem peněz.
  • Přímé inkaso z účtu nebo převodní příkaz – Přeplatek odesíláme na účet, který u vaší Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny/plynu aktuálně evidujeme. Přeplatek budete mít na účtu nejpozději v den splatnosti vaší faktury za elektřinu/zemní plyn. Na první straně vpravo naleznete Datum splatnosti.

Jak změníte způsob plateb? Čtěte zde.

Věnujte nám ještě chvilku svého času.
Zpětná vazba je pro nás důležitá.
Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

*
*
*