K ukládání nastavení a správnému fungování
využíváme soubory cookies. Používáním webu
s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Zákaznická péče

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

800 77 33 22 (Pracovní dny 7 – 20 hodin)

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Provozní doba E.ON Zákaznické linky:

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.

Nefunguje přepínání elektroměru mezi nízkým a vysokým tarifem

Pokud Vám nefunguje ohřev teplé vody nebo přímotopné či akumulační vytápění, nejčastěji se nejedná o přímou poruchu HDO, ale závadu na Vašem zařízení. Níže uvádíme několik rad, které by Vám mohly pomoci vyřešit Vaši situaci.

Prosím zkontrolujte:

  • Jistič od bojleru/přímotopného či akumulačního vytápění. Je-li v poloze vypnuto, znovu ho zapněte.

  • Zda nemůže být závada způsobena vadným bojlerem/přímotopným či akumulačním vytápěním. Např. svítí kontrolka bojleru, neohřívá - špatně nastavený termostat, vadná spirála, u akumulačního/přímotopného topení zkontrolovat termostaty.

  • Přístroj HDO, zda bliká, popř. jakou barvou (červená znamená závadu zařízení).

  • Elektroměr, zda je v poloze VT nebo NT

  • Také doporučujeme ověřit si, kdy má u Vašeho odběrného místa docházet k přepínání mezi vysokým a nízkým tarifem. Jenom v nízkém tarifu dochází k ohřevu teplé vody či topení. Jestli neznáte dobu spínání, podívejte se, jaké jsou časy spínání HDO.

Pokud po provedení všech doporučených kroků stále ohřev teplé vody nebo přímotopné či akumulační vytápění nefunguje, obraťte se na poruchovou linku distributora:

  • E.ON elektřina 800 22 55 77

  • ČEZ elektřina 840 850 860

  • PRE elektřina 1236

Pro urychlení obsluhy sdělte pracovníkům poruchové služby tyto informace:

  • jméno a příjmení ohlašovatele

  • jméno a příjmení zákazníka

  • adresu nebo podrobný popis místa, kde došlo k poruše (obec, ulice, číslo popisné)

  • specifikaci poruchy - co Vám nefunguje

  • telefonní kontakt

 

Věnujte nám ještě chvilku svého času.
Zpětná vazba je pro nás důležitá.
Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

*
*
*