K ukládání nastavení a správnému fungování
využíváme soubory cookies. Používáním webu
s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Váš partner přes opravy

Pomůžeme vám s prasklým potrubím
rozbitým oknem i ledničkou.

Sjednat přes Můj E.ON účet

Co si mám připravit při hlášení pojistné události?

Při hlášení pojistné události se koordinátor dotazuje na zákaznické číslo, jméno klienta a adresu. Doporučujeme, pokud je to možné, připravit si Vaši Smlouvu o přistoupení k pojištění E.ON Servis+.

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonservis@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.