K ukládání nastavení a správnému fungování
využíváme soubory cookies. Používáním webu
s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Váš partner přes opravy

Pomůžeme vám s prasklým potrubím
rozbitým oknem i ledničkou.

Sjednat přes Můj E.ON účet

Odstranění havárie si zajistím sám, budou mi proplaceny náklady, kam se mám obrátit?

Pro refundaci nákladů se vždy obracejte na asistenční linku 840 11 33 22. Náklady budou uhrazeny do ekvivalentní výše ceníků smluvních partnerů asistenční služby. Pro toto proplacení je potřeba doložit originály dokladů o úhradě s rozepsanými náklady jednotlivých úkonů řemeslníka.

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonservis@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.