K ukládání nastavení a správnému fungování
využíváme soubory cookies. Používáním webu
s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Váš partner přes opravy

Pomůžeme vám s prasklým potrubím
rozbitým oknem i ledničkou.

Sjednat přes Můj E.ON účet

Jakou si mám nastavit splatnost poplatku?

Splatnost poplatku je vždy 15. den v měsíci. V případě inkasní platby zasíláme požadavek do banky automaticky, je třeba si pouze nastavit povolení k inkasu pro náš bankovní účet  v dostatečné výši dle zvoleného cyklu platby. Při bankovním převodu doporučujeme nastavit trvalý příkaz se splatností k 15. dni v měsíci a zvolený cyklus plateb. Při platbě SIPO zasíláme požadavek Inkasnímu středisku České pošty automaticky, zkontrolujte si pouze, zda je nastavený limit v dostatečné výši.

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonservis@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.