K ukládání nastavení a správnému fungování
využíváme soubory cookies. Používáním webu
s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Váš partner přes opravy

Pomůžeme vám s prasklým potrubím
rozbitým oknem i ledničkou.

Sjednat přes Můj E.ON účet
  • Kolikrát mohu využít službu E.ON Servis+ při pozáručním servisu?

    Číst více

  • Kolikrát mohu využít službu E.ON Servis+ při odstranění havárie?

    Číst více

  • Mám bezpečnostní zámek a zabouchl jsem si klíče, pomůže mi E.ON Servis+?

    Číst více

  • Objeví-li se na spotřebiči stejná porucha, mohu opět požádat E.ON Servis+?

    Číst více

  • Jaký je limit plnění u služby E.ON Servis+?

    Číst více

  • Co se stane, pokud oprava převýšila určený limit plnění?

    Číst více

  • Za jak dlouho přijede specialista odstranit havárii?

    Číst více

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonservis@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.