K ukládání nastavení a správnému fungování
využíváme soubory cookies. Používáním webu
s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



S námi vás nezaskočí vůbec nic

Abychom vám mohli pomáhat i s velkými opravami,
připravili jsme pro vás skvělou službu.

Co znamená úhrada časové ceny spotřebiče?

V případě, že zasahující technik potvrdí, že je domácí spotřebič následkem poruchy neopravitelný, popř. není ekonomické opravu provádět (náklady na opravu převyšují jeho časovou cenu), obdrží zákazník od asistenční centrály finanční plnění ve výši časové hodnoty domácího spotřebiče max. však do výše 10.000 Kč včetně DPH.

Časová cena  odpovídá rozdílu mezi pořizovací cenou nového spotřebiče v době jeho zakoupení, kterou zákazník prokáže dokladem o zaplacení a částkou, odpovídající stupni opotřebení, která je stanovená jako 0,5% ceny nového spotřebiče za každý měsíc jeho používání.

Příklad výpočtu časové ceny spotřebiče:

Pořizovací cena spotřebiče + DPH           13.000 Kč

Délka používání spotřebiče                       60 měsíců (tj 5 let)

Časová cena spotřebiče v době pojistné události: 13.000 Kč– (13.000Kč *0,5%*60měsíců) = 9.100 Kč 

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

 

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eondomov@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.