K ukládání nastavení a správnému fungování
využíváme soubory cookies. Používáním webu
s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Váš partner nejen přes opravy

Pomůžeme vám s právním sporem,
rozbitou výlohou i živelní pohromou.

Sjednat přes Můj E.ON účet

Jak funguje telefonická asistence při vyzvedávání hovorů?

Asistenční centrála zajišťuje nouzový provoz maximálně po dobu 7 dní ode dne události. Koordinátoři přijímají vzkazy pro pojištěného nepřetržitě 24 hodin. Zároveň upozorňují volající na nouzový provoz linky pojištěného. Pojištěný má pak možnost si tyto vzkazy vyzvedávat maximálně dvakrát denně. Zároveň je pojištěný povinen poskytnout součinnost v rámci technického přesměrování linek. 

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonservis@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.