K ukládání nastavení a správnému fungování
využíváme soubory cookies. Používáním webu
s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Vaše zdraví nám leží na srdci

Dopřejte si jistotu, že o vás a vaši rodinu
bude vždy skvěle postaráno.

Sjednat přes Můj E.ON účet

Jak mám postupovat při hlášení pojistné události, je třeba mít k dispozici nějaké dokumenty?

Pro využití služby Lékař na telefonu nepotřebujete žádné lékařské zprávy. Lékaři stačí popsat problém a on vám navrhne nejlepší řešení. Pro využití ostatních služeb, jako např. nadstandardní ubytování, bude asistenční centrála vyžadovat doklady týkající se vašeho zdravotního stavu.

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

 

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonzdravi@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.