K ukládání nastavení a správnému fungování
využíváme soubory cookies. Používáním webu
s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Nejčastější dotazy

Zde najdete odpovědi na  nejčastější dotazy k výběrovému řízení.

Mohu svou žádost podat pouze prostřednictvím online formuláře, nebo je možné ji poslat e-mailem či poštou?
K podání žádosti o pracovní místo využijte prosím výhradně online formulář na našem kariérním portálu. Těšíme se na vaši přihlášku!

Jsou všechny uveřejněné nabídky práce aktuální?
Všechny nabídky práce, zveřejněné na našem kariérním portálu, jsou aktuální. 

Komu mám svou žádost o práci adresovat?
Klidně můžete použít neutrální oslovení (Dobrý den), protože vaši žádost bude číst nejen náborář, ale i vedoucí oddělení, ve kterém se o místo ucházíte.

Kdy mohu očekávat odezvu na svou žádost o pracovní místo?
Každou žádost posuzujeme individuálně. Po uplynutí uzávěrky jsou žádosti nejprve zpracovány náborářem, a poté předány vedoucímu oddělení, pod nějž pozice spadá. Jelikož se jedná o víceúrovňový výběrový proces, na kterém se podílí více lidí, je obtížné určit, jak dlouho bude zpracování žádosti trvat. Všechny žádosti se snažíme vyhodnotit co nejrychleji.

Mohu se ucházet o jinou pozici, pokud byla má žádost zamítnuta?
To samozřejmě můžete. Pouze není možné hlásit se opakovaně na pozici, u které byla vaše žádost již jednou zamítnuta.

Mohu se ucházet o více pracovních pozic najednou?
Ano, můžete. K přihlášce můžete také přiložit motivační dopis a uvést, proč vás zaujala právě tato nabízená pracovní pozice.

Jak poznám, že byla má žádost doručena?
Jakmile kliknete na „Odeslat žádost“, vaše podklady se odešlou do našeho systému a vy automaticky obdržíte potvrzení e-mailem.

Kolik času mi podání online žádosti zabere?
Zadat žádost do systému zabere asi 15–20 minut, za předpokladu, že již máte připravený motivační dopis, životopis a případné další požadované dokumenty a certifikáty.

Na koho se mohu obrátit s dotazy, které se týkají žádostí o práci a náborového procesu?
Můžete nás kontaktovat telefonicky na čísle +420 389 11 22 22 nebo e-mailem zaslaným na adresu HRDirect.CZ@eon.com

Na koho se mohu obrátit, pokud zapomenu své heslo do kariérního portálu?
Na vstupní straně kariérního portálu klikněte na „Zapomněli jste heslo?“. Nové heslo vám zašleme obratem na vaši e-mailovou adresu.

Jaký internetový prohlížeč potřebuji pro podání online žádosti?
Náš systém funguje v jakémkoli internetovém prohlížeči.

Mohu upravovat své dokumenty i po jejich odeslání?
Abyste se ke svým dokumentům mohli vrátit a upravovat je, uložte si URL adresu našeho online formuláře. V odeslaných dokumentech je však možné provádět pouze drobné úpravy. Pokud jste si adresu neuložili, najdete ji v automatickém potvrzení, které jsme vám po dokončení registrace zaslali na e-mail. Další možností je znovu se přihlásit do kariérního portálu pomocí přihlašovacích údajů.

V jakém formátu a jaké velikosti mají být požadované dokumenty?
Dokumenty můžete zaslat ve formátech DOC, PDF, HTML, PPT, XLS, CSV a dalších textových či grafických formátech. Velikost souboru by neměla překročit 5 MB.

Nedaří se mi zadat žádost do systému. Jak mám postupovat?
Projděte si krok za krokem postup přihlašování díky přiloženému manuálu.

Nedaří se mi žádost odeslat do systému. Jak mám postupovat?
Zkontrolujte stav své žádosti kliknutím na „Stav žádosti“ a ověřte, zda jsou všechny části procesu kompletní (zelená ikona). Všechny části žádosti musí být vyplněné, aby bylo možné ji odeslat.

Je možné zjistit stav mé žádosti?
Stav své žádosti můžete kdykoli zjistit na svém profilu. Nezapomeňte si uložit URL adresu online formuláře, abyste se následně mohli přihlásit do kariérního portálu a sledovat v něm stav své žádosti. Pokud jste si adresu neuložili, najdete ji v automatickém potvrzení, které jsme vám po dokončení registrace zaslali na e-mail. Další možností je znovu se přihlásit do kariérního portálu pomocí přihlašovacích údajů.