Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace



Podpora

Zákaznický servis

Vaše žádosti a požadavky souvisejíci se standartní obsluhou zákazníků zasílejte na info@eon.cz

Zákaznická linka

Volejte zdarma na 800 77 33 22
Pracovní dny 7 – 20 hodin

Při volání ze zahraničí použijte některé z následujících telefonních čísel spojovací služby energetické společnosti E.ON:
Pro oblast jižních Čech: +420 387 861 111
Pro oblast jižní Moravy: +420 545 141 111
Pracovní dny 7 - 15 hodin

Poruchová služba

V případě zaznamenání poruchy volejte:

Pro elektřinu 800 22 55 77
Pro zemní plyn 1239
(placená telefonní linka)

Váš názor nás zajímá

Chtěli byste v E.ON něco změnit? Máte nápad na zlepšení našich služeb nebo vzkaz pro naši společnost? Zašlete nám svoji připomínku nebo sdělení, určitě se jimi budeme zabývat.

Sdělte nám svůj podnět

Když nejste spokojeni

Když nejste spokojeni, napište nám svou reklamaci nebo stížnost.

Ombudsman E.ON

Domníváte se, že vaše reklamace či stížnost nebyla vyřešena správně? Ombudsman vaše případy znovu přezkoumá. Zaměří se zejména na to, zda bylo posouzení vaší reklamace provedeno věcně správně a v souladu s legislativou.

Více informací