E.ON poskytl část svého call centra ministerstvu zdravotnictví

Případů nákazy koronavirem je v Česku stále hodně. Nejen hygienické stanice, ale celý zdravotnický systém pracuje na hraně svých možností. Společnost E.ON si toho je vědoma, nechce současné situaci jen tak přihlížet, když může podat pomocnou ruku.

Jsem velmi rád, že v této nelehké době můžeme poskytnout část kapacit našeho call centra pro velmi dobrou a záslužnou věc a pomoci touto cestou našemu zdravotnictví v boji s koronavirovou nákazou. Je potřeba se zase semknout a táhnout za jeden provaz,“ říká Martin Záklasník, generální ředitel E.ONu v České republice.

Během října vyčlenilo naše call centrum třiatřicetičlenný tým zkušených operátorů, který pomáhá Ministerstvu zdravotnictví ČR s obsluhou informační linky 1221. Ta je připravena každý den pomáhat lidem, kteří se na ni obrátí, s nejrůznějšími problémy, jež souvisí se současnou epidemií COVID-19. Operátoři E.ONu absolvovali potřebné školení ze strany ministerstva zdravotnictví, které proběhlo online a obsluhují linku každý den od 8 do 16 hodin. Střídají se ve směnách tak, aby bylo k dispozici vždy deset z nich.