Mobilní aplikace Energie24 je nejlépe hodnocenou aplikací na českém energetickém trhu. Alespoň taková je zpětná vazba od zákazníků na Google Play a Appstore.
Aplikace se neustále vyvíjí a nabízí jednoduché a intuitivní ovládání, které zvládne opravdu každý. Během tohoto léta E.ON představil extrémně důležitou aktualizaci. Využil zpětné vazby zákazníků a doplnil do ní časy nízkého tarifu pro odběrná místa na distribučním území. Zákazníci mají možnost nechat si posílat upozornění, kdy se tyto časy mění, což je hodně praktická věc. Kromě toho je v aplikaci nově tutorial, který všem zákazníkům vysvětluje, jaké funkce v ní najdou a jak s nimi pracovat. Zásadně se také vylepšila stabilita.
„Obrovská pozitivní zpětná vazba ze strany zákazníků nám potvrdila, že mobilní aplikace má podstatný dopad na zákaznickou zkušenost. Její rozvoj a optimalizace je pro nás zásadní," potvrzuje Jakub Straka z týmu Digital společnosti E.ON Energie. Další novinky v aplikaci plánuje společnost E.ON zavést i v příštím roce.