K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Mějte přehled nejen o svých platbách, fakturách či smlouvě

Své požadavky týkající se dodávky elektřiny i zemního plynu můžete řešit zdarma on-line na jednom místě 24 hodin denně.

Chci se registrovat

 

Platby a vyuctovani

Platby a vyúčtování
máte pod kontrolou

Na jednom místě máte k dispozici dokonalý přehled o všech svých
fakturách a platbách za dodávku elektřiny nebo zemního plynu.
Samozřejmě, že zde najdete také všechny námi zaslané faktury 
ke stažení ve formátu PDF.

 

 

Sledujte svou spotrebu

Sledujte
svou spotřebu

Na jednom místě vidíte přehled o vaší historické
spotřebě elektřiny či plynu. Získáte rady a tipy 
na úsporu elektřiny či plynu se službou E.ON Energometr 
nebo si můžete nasimulovat fakturu.

 

Aktualni prehled

Aktuální přehled o zákaznickém
účtu a fakturace elektronicky

Máte možnost si změnit zálohu, aktualizovat kontaktní či platební
údaje nebo nahlásit samoodečet. Využívejte elektronickou fakturaci 
a šetřete čas i peníze.

 

 

Vcas Vas informujeme

Včas vás informujeme
o plánovaných odstávkách

Zašleme vám včasné upozornění na plánované
přerušení dodávek energie na e-mail nebo telefon. 
Stačí si nastavit příslušné kontakty a výpadek elektřiny 
vás už nikdy nepřekvapí.

 

A to všechno zdarma!

K registraci vám stačí identifikační údaje, které najdete
na faktuře za elektřinu nebo zemní plyn.

Chci se registrovat

ENERGIE24 mi usnadňuje život. Máme chatu, chalupu a ještě rodinnou vilu 
a díky E.ON portálu tak vidím všechno na jednom místě.


Máme u E.ONu celou firmu, a tak vždycky oceníme, když se včas dozvíme, kdy budou plánované odstávky.


Často kladené otázky

Co dělat v případě ztráty přihlašovacích údajů?

V případě ztráty hesla je možné jej obnovit pomocí tohoto formuláře.

Co dělat v případě, že mi nepřišel úvodní e-mail s potvrzením o registraci?

Tato situace nastává v případě, když uživatel zadá při registraci chybně svou e-mailovou adresu. V tomto případě nás o tom informujte prostřednictvím e-mailu info@eon.cz. Důležité je sdělit nám jméno a příjmení, na které byla registrace provedena, a správný e-mail.

Co je to služba E.ON Energie24?

Je to nový způsob komunikace pro zákazníky společnosti E.ON Energie, a.s. Díky Energii24 můžete z pohodlí svého domova, 24 hodin denně, vyřešit své požadavky týkající se dodávky elektřiny i zemního plynu.

Co potřebuji znát k registraci služby E.ON Energie24?

K ověření identity je nutné v registračním formuláři vyplnit správnou kombinaci identifikačních údajů, které najde každý zákazník na fakturačních dokladech za elektřinu nebo za zemní plyn (místa spotřeby a číslo variabilního symbolu).

V případě, že odebíráte od společnosti elektřinu nebo plyn ve více odběrných místech, stačí zadat kombinaci správných údajů jen pro jedno místo spotřeby za elektřinu nebo zemní plyn.

Jak si mohu službu objednat?

V případě, že máte o službu zájem, vyplňte následující registrační formulář.

Po provedení registrace vám zašleme potvrzovací e-mail a kliknutím na odkaz pro přihlášení do služby E.ON Energie24 dokončíte úvodní registraci.

Jaké služby E.ON Energie24 nabízí?

Prostřednictvím služby můžete snadno získat přehled o:

  • vámi využívaných produktech a službách
  • historii spotřeby elektřiny a zemního plynu
  • zálohách, zaplacených platbách, fakturách
  • technické specifikaci Vašeho místa spotřeby
  • připravovaném přerušení elektřiny, a to i prostřednictvím SMS nebo e-mailu

Dále můžete jednoduše zadávat požadavky a měnit tak své údaje pomocí zjednodušeného on-line servisu.

Kolik budu za poskytování služby platit?

Uvedená služba je zákazníkům společnosti E.ON Energie a.s. v současnosti poskytována zdarma.

Kontakt

V případě potíží se službou se obraťte na přidělenou kontaktní osobu (podnikatelé) nebo E.ON Zákaznickou linku 800 77 33 22, případně napište na: info@eon.cz.

Můžu si změnit přihlašovací heslo?

Heslo je možné změnit po přihlášení do portálu.

Od společnosti E.ON odebírám elektřinu/plyn ve více než jednom místě spotřeby, ale v mé Energii24 toto místo spotřeby chybí?

Typicky se může jednat o místo spotřeby typu chata, garáž a podobně. V takovém případě využijte funkce Přidání místa spotřeby v záložce Zákazník. Po ověření identifikačních údajů bude toto místo spotřeby do vašeho nastavení služby Energie24 přidáno.

Pro koho je služba E.ON Energie24 určena?

Služba je určena pro zákazníky společnosti E.ON Energie, a.s., odebírající elektřinu nebo zemní plyn. Je určena pro domácnosti i podnikatele, kteří odebírají elektřinu ze sítě nízkého napětí.

Registrujte se!

K registraci vám stačí identifikační údaje, které najdete
na faktuře za elektřinu nebo zemní plyn.

Chci se registrovat