Zákaznická péče

Jak probíhá změna dodavatele?

1.

Uzavření smlouvy

Naši pracovníci/specialisté vás seznámí s veškerými informacemi, které souvisí s uzavřením Smlouvy s naší společností i s celým průběhem procesu změny dodavatele, který za vás zajistíme zcela bezplatně.

K uzavření Smlouvy a pro úspěšnou změnu dodavatele však potřebujeme znát několik důležitých informací:

  • Název vašeho současného dodavatele energií
  • Informace k platnosti vaší stávající smlouvy
  • Technické údaje o vašem odběrném místě (např. roční spotřeba, hodnota jističe, distribuční sazba, EAN kód/EIC kód)

Uvedené informace naleznete ve své stávající smlouvě, faktuře, dodatku ke smlouvě, popřípadě ve všeobecných obchodních podmínkách vašeho stávajícího dodavatele.  

Informace o tom, jak smlouvu uzavřít se dozvíte zde.

2.

Ukončení vašeho stávajícího smluvního vztahu

Smlouva obsahuje plnou moc pro zastupování zákazníka v procesu změny dodavatele. Udělením plné moci společnosti E.ON nás zplnomocňujete k ukončení smluvního vztahu se stávajícím dodavatelem a k dalším nezbytným krokům potřebných ke změně dodavatele. Díky tomu tak provedeme veškeré záležitosti týkající se přechodu k naší společnosti za vás.

S ohledem na dodržení podmínek ukončení vaší stávající smlouvy a délku trvání výpovědní lhůty může přechod k naší společnosti trvat i několik měsíců.

3.

Zahájení dodávky

Po úspěšném dokončení změny dodavatele vás budeme informovat o termínu zahájení dodávky od naší společnosti písemnou formou. Společně s dopisem obdržíte informace s pokyny k hrazení zálohových plateb. 

 

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22
Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.