K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Zákaznická péče

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

800 77 33 22 (Pracovní dny 7 – 20 hodin)

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Provozní doba E.ON Zákaznické linky:

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.

Kdy mi přijde faktura?

Společnost E.ON Energie, a.s., vystavuje několik druhů faktur:

1.

Pravidelná faktura

Vystavuje se na základě odečtu stavu elektroměru/plynoměru příslušným distributorem, který tento údaj předá dodavateli a ten následně vystaví pravidelnou fakturu. Termín je různý, podle principu odečtu distributora, podle Vašeho území apod.

Potřebujete-li získat informace o termínu, který je aktuální pro Vaše odběrné místo, doporučujeme obrátit se přímo na Vašeho distributora. Ten Vám sdělí, kdy u Vašeho odběrného místa provádí pravidelný odečet elektroměru/plynoměru:

2.

Mimořádná faktura

Zasílá se v libovolném termínu. Nejčastěji souvisí s předčasně ukončenou smlouvou nebo je vystavena na žádost zákazníka, např. při změně dodavatele nebo přepisu na jiného zákazníka. Mimořádná faktura je vystavena a odeslána okamžitě po zpracování daného požadavku.

 

3.

Opravná faktura

Opět se jedná o fakturu, která Vám přijde mimo termín pravidelné faktury. Vystavuje se po zjištění nesrovnalostí na předchozí faktuře, kdy je nutné vystavit novou fakturu. Zpravidla je vystavena a odeslána do 30 dnů po evidenci dané skutečnosti.

Věnujte nám ještě chvilku svého času.
Zpětná vazba je pro nás důležitá.
Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

*
*
*