Zákaznická péče

Nejčastější otázky k Elektronické faktuře

Komu je Elektronická faktura určena?

Faktura je určena pro domácnosti i podnikatele.

Jaké jsou podmínky pro zasílání Elektronické faktury?

  • Sjednání služby Elektronická faktura.
  • Nainstalovaný program pro prohlížení PDF dokumentů (např. Adobe Acrobat Reader).

Lze službu Elektronická faktura aktivovat také v případě dodávky zemního plynu?

Ano. Elektronickou fakturu lze sjednat rovněž pro zemní plyn.

Je Elektronická faktura bezpečná?

Ano. Elektronická faktura je plnohodnotnou náhradou listinné faktury zasílané poštou. Obsahuje elektronický podpis, který zaručuje, že během jejího doručení nedošlo po vystavení faktury k žádným změnám v jejím obsahu.

Jak bude systém zasílání Elektronické faktury fungovat?

O úspěšné aktivaci služby Elektronická faktura vás budeme informovat písemně. Ve fakturačním období následujícím po aktivaci služby již obdržíte fakturu ve formě PDF dokumentu přímo na vámi zvolenou e-mailovou adresu. Zasílání faktury v listinné podobě tím bude ukončeno.

Lze využít fakturu jako účetní doklad?

Ano, faktura je opatřena elektronickým podpisem a dle Zákona č. 235/2004 Sb. o DPH plnohodnotně nahrazuje tradiční formy faktur.

Jak zažádat o zasílání Elektronické faktury?

  • Prostřednictvím online formuláře 
  • Prostřednictvím serveru Energie24. Zákazníci, kteří mají zřízený účet na portálu Energie24, si mohou jeho prostřednictvím Elektronickou fakturu velmi jednoduše nastavit.

Jak postupovat v případě, že chci zasílání Elektronické faktury zrušit?

Pro zrušení Elektronické faktury se obraťte na naši E.ON zákaznickou linku 800 77 33 22, e-mail info@eon.cz a naši pracovníci vše zařídí!

Co dělat v případě změny e-mailové adresy?

O změně e-mailové adresy je nutné nás neprodleně informovat, aby následující fakturace proběhla bez problémů. Stačí se obrátit na naši E.ON Zákaznickou linku 800 77 33 22, e-mail info@eon.cz.

Jak postupovat, pokud jsem neobdržel/a fakturu?

V takovém případě kontaktujte E.ON Zákaznickou linku 800 77 33 22, e-mail info@eon.cz. Naši operátoři ověří, zda byla faktura odeslána případně, kde se vyskytl problém. Na vaši žádost vystavíme opis faktury.

Jaký je rozdíl mezi E-fakturou a Elektronickou fakturou?

E-faktura je služba, kterou nabízíme ve spolupráci se společností Česká spořitelna, a.s., a to pouze jejím klientům. Zákazník obdrží fakturu elektronicky ve formě PDF dokumentu a má možnost uhradit ji přímo prostřednictvím elektronického bankovnictví České spořitelny.

Elektronická faktura je určena všem našim zákazníkům, domácnostem i podnikatelům. Zákazník obdrží fakturu elektronicky ve formě PDF dokumentu na svůj e-mail a následně ji uhradí prostřednictvím přímého inkasa z účtu či jednorázového příkazu k úhradě.

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.