K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Zákaznická péče

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

800 77 33 22 (Pracovní dny 7 – 20 hodin)

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Provozní doba E.ON Zákaznické linky:

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.

Nejčastější otázky ke službě E-faktura

O čem je služba e-faktura?

E-faktura, neboli elektronická fakturace, je služba, která nabízí zákazníkům elektronické zasílání faktur (ve formátu pdf) na místo klasických faktur poštou a současně hradit fakturované částky přímo přes internetové bankovnictví. Službu nabízíme ve spolupráci s Českou spořitelnou, a.s.

Jaké výhody mi přináší služba e-faktura?

Služba e-faktura je v současnosti nejmodernější způsob úhrady faktur za elektřinu.

Mezi její největší výhody patří:

  • Pohodlná a snadná úhrada faktur za elektřinu … postačí jedno kliknutí.
  • Úspora času a peněz … zaplatíte přímo z internetového bankovnictví, nemusíte nikam chodit či složitě zadávat příkaz k úhradě.
  • Jednoduchá archivace a správa faktur … faktury obdržíte vždy ve formátu pdf, můžete si je elektronicky archivovat, přeposílat, či tisknout.
  • Moderní a pokroková služba … e-faktura je nejmodernější způsob úhrady faktur.
  • Šetrná k životnímu prostředí … přijímáním faktur elektronicky šetříte naši přírodu.

Je tato služba nějak zpoplatněna?

Ne, tato služba je pro zákazníky zcela zdarma.

Za jakých podmínek mohu službu využít? (Mohu službu využít, i když nejsem klientem České spořitelny, a.s.? / Pro koho je služba určena?)

V této chvíli tedy mohou službu využívat zákazníci, kteří:

  • mají uzavřenu smlouvu o dodávce, smlouvu o sdružených službách dodávky elektřiny nebo smlouvu o distribuci elektřiny s naší společností.
  • a jsou klienty České spořitelny, u které současně využívají její internetové bankovnictví SERVIS24 (tedy jak domácnosti, tak podnikatelé).

Jakým způsobem mohu službu sjednat? (Mohu službu aktivovat přes Vaše internetové stránky nebo E.ON Zákaznickou linku? / Kde získám podrobnější informace?)

  • Pro sjednání služby je třeba navštívit aplikaci internetového bankovnictví České spořitelny SERVIS 24. Službu lze aktivovat přímo na jejích stránkách.
  • Budete k tomu potřebovat variabilní číslo z Vaší faktury za elektřinu, které naleznete v její horní části vpravo. Vše ostatní pak zajistíme ve spolupráci s Českou spořitelnou za Vás.
  • Bližší informace o službě získáte na zákaznické lince České spořitelny 800 207 207. (Protože se jedná především o službu České spořitelny, lze si ji sjednat pouze přes internetové bankovnictví SERVIS 24.)

Jak přesně funguje sjednání služby e-faktura? (Jaký je detailní princip aktivace?)

  • Ve svém internetovém bankovnictví SERVIS 24 si aktivujete službu e-faktura.
  • Následně Vám zašleme e-mailovou poštou informaci o tom, že v našem zákaznickém systému proběhla aktivace služby.
  • Poté od nás dostanete 2x nový návrh smlouvy k podpisu. Návrh si zkontrolujte a jedno podepsané vyhotovení zašlete zpět v přiložené odpovědní obálce.

Jak přesně funguje případné zrušení služby e-faktura? (Jaký je detailní princip deaktivace?)

  • Ve svém internetovém bankovnictví SERVIS 24 si deaktivujete službu e-faktura.
  • Následně Vám zašleme e-mailovou poštou informaci o tom, že v našem zákaznickém systému proběhla deaktivace služby.
  • Poté Vám budeme zasílat faktury opět písemně na Vaši korespondenční adresu.

Jak poznám, že mi faktura do SERVIS 24 přišla?

Banka Vám zašle upozornění způsobem, který si zvolíte při aktivaci služby. Vybrat si můžete formu SMS či e-mail. Zasílání SMS zprávy je zpoplatněno dle ceníku banky.

Co mám udělat, když fakturu v SERVIS 24 neuvidím?

Kontaktujte E.ON Zákaznickou linku 800 77 33 22, kde ověříme, zda již byla faktura vystavena.

Musím fakturu zaplatit přímo v internetovém bankovnictví SERVIS 24?

Fakturu můžete zaplatit libovolným způsobem.

Doporučujeme Vám nicméně využít automatické generování platebních příkazů službou e-faktura, kdy můžete uhradit platby za elektřinu z pohodlí Vašeho domova a nehrozí, že zadáte chybné údaje.

V případě, že máte zřízeno inkaso nebo složenku, slouží služba e-faktura především jako metoda doručení faktury.

Je elektronická faktura považována za daňový doklad? (Nenastanou v případě podnikání daňové komplikace?)

Ano, elektronická faktura je platným daňovým dokladem a plně tak nahrazuje klasickou fakturu zasílanou poštou.

Pro potřeby archivování daňového dokladu v písemné podobě, není nic jednoduššího, než si elektronickou fakturu vytisknout.

Na koho se mám obrátit v případě reklamace faktury za elektřinu?

V případě, že si přejete reklamovat vyúčtování za elektřinu, obraťte se stejně jako dříve na naši společnost.

(Elektronická faktura má stejnou hodnotu jako faktura zaslaná písemnou poštou. Elektronická faktura obsahuje elektronický podpis, který zaručuje, že během jejího doručení nedošlo po vystavení faktury ze strany naší společnosti k žádným změnám jejího obsahu.)

Věnujte nám ještě chvilku svého času.
Zpětná vazba je pro nás důležitá.
Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

*
*
*