Zákaznická péče

Jak požádat o mimořádnou fakturu?

Pokud potřebujete vystavit fakturu mimořádný termín, můžete o ni požádat těmito způsoby:

  1. Přes portál E.ON Energie24 v části Potřebuji zařídit. Registraci do portálu můžete provést zde.
  2. Prostřednictvím online formuláře.
  3. Odesláním e-mailové žádosti na adresu: info@eon.cz
  4. Telefonicky na zákaznické lince: 800 77 33 22
  5. Odesláním písemné žádosti na adresu:
     
    E.ON Česká republika, s.r.o.
    Středisko služeb zákazníkům
    Poštovní přihrádka 54
    656 54 Brno

Pro řešení Vaší žádosti kromě svých osobních údajů prosím uveďte:

  • Zákaznické číslo, číslo místa spotřeby, variabilní symbol nebo kód EAN/EIC

  • adresu odběrného místa

  • stav měřidla

  • datum odečtu

Podle zvoleného způsobu komunikace od nás získáte i zpětnou vazbu k řešení Vašeho požadavku.

Vystavení této faktury může být zpoplatněno, pro zákazníky společnosti E.ON Energie a.s. jsou informace uvedeny v Ceníku rozšířených služeb dodávky elektřiny a plynu. 

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Berete na vědomí, že Vaše údaje uvedené v tomto formuláři budeme v nezbytném rozsahu zpracovávat za účely uvedenými na webové stránce www.eon.cz v sekci Ochrana osobních údajů. Zde najdete také veškeré další informace ohledně zpracování osobních údajů.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.