Zákaznická péče

V jakých případech bych měl požádat o mimořádnou fakturu

Mimořádná faktura se vystavuje zpravidla v souvislosti s předčasně ukončenou smlouvou nebo na žádost zákazníka, např. při změně dodavatele nebo přepisu odběrného místa na jiného zákazníka. Pokud neřešíte jednu z těchto situací, není nutné žádat o mimořádnou fakturu. 

Chcete-li pouze zjistit, jaká by byla vaše faktura v určitý okamžik, můžete využít simulaci faktury v části Přehled plateb na portálu E.ON Energie24. Po registraci máte přístup ke svým datům z pohodlí domova, kdykoliv potřebujete. Registraci můžete provést zde.

Vystavení této faktury může být zpoplatněno, pro zákazníky společnosti E.ON Energie a.s. jsou informace uvedeny v Ceníku rozšířených služeb dodávky elektřiny a plynu. 

Pokud i přesto potřebujete vystavit mimořádnou fakturu, například při výměně nájemníků ve Vašem bytě, podívejte se, jak požádat o její vystavení. 

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.