Zákaznická péče

V jakých případech bych měl požádat o mimořádnou fakturu

Mimořádnou fakturu vystavujeme zpravidla v souvislosti s předčasně ukončenou smlouvou třeba při změně dodavatele nebo přepisu odběrného místa na jiného zákazníka nebo na žádost zákazníka ke konci roku. 

Pokud chcete zjistit, jaký budete mít přeplatek nebo doplatek a nepotřebujete fakturu vystavit, využijte naši mobilní aplikaci E.ON Energie24 a my vám poradíme i s nastavením ideální zálohy. Stačí se zaregistrovat zde.

Vystavení mimořádné faktury může být zpoplatněno.  Ceny pro zákazníky E.ON Energie a.s. jsou uvedeny v Ceníku rozšířených služeb dodávky elektřiny a plynu. 

Pokud i přesto potřebujete vystavit mimořádnou fakturu, například při výměně nájemníků ve vašem bytě, podívejte se, jak požádat o její vystavení. 

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Berete na vědomí, že Vaše údaje uvedené v tomto formuláři budeme v nezbytném rozsahu zpracovávat za účely uvedenými na webové stránce www.eon.cz v sekci Ochrana osobních údajů. Zde najdete také veškeré další informace ohledně zpracování osobních údajů.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.