Zákaznická péče

Jaká je minimální výše zálohy, kterou musím platit?

Zálohová platba by měla pokrýt očekávané náklady na spotřebu pro dané odběrné místo a stálý měsíční plat za dodávku a distribuci. I když není na odběrném místě spotřeba, není možné snížit zálohy na 0 Kč, jelikož je nutné hradit stálý plat za dodávku a distribuci.

Pro určení optimální částky zálohy Vám doporučujeme podívat se na předchozí vyúčtování a zvážit Vaši současnou situaci (počet členů v domácnosti, nové spotřebiče). Např. u měsíční zálohy by měla částka odpovídat 1/12 očekávané spotřeby.
 

 

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.