Zákaznická péče
Kam mohu zaslat neuhrazenou platbu?
Zapomněli jste zaplatit zálohu nebo fakturu za energie a obdrželi jste od nás upomínku? Poradíme vám jak situaci vyřešit.
V případě, že jste obdrželi upomínku na neuhrazenou platbu, naleznete v ní speciální číslo účtu a váš jedinečný variabilní symbol, na který dlužnou částku uhradíte.
Uhrazení dlužené částky doporučujeme provést ihned po obdržení upomínky. Vyhnete se tak možnému přerušení dodávky.
Více informací o pohledávkách získáte:
- Na e-mailové adrese: pohledavky@eon.cz
- Na lince pohledávek na čísle: 840 111 222.
Opozdili jste se s platbou?
Platíte-li zálohy prostřednictvím SIPO (Soustředěné inkaso plateb obyvatelstva), doporučujeme obrátit se na Českou poštu, zda bude možné částku doplatit stejným způsobem. U ostatních způsobů uhraďte platbu jednorázovým převodem či složenkou a použijte údaje z faktury či zálohové platby (č. účtu, variabilní symbol, částku).
Pokud nemáte žádný doklad k dispozici, informace můžete získat:
- Přes portál E.ON Energie24 v části Přehled plateb. Registrovat se můžete zde.
- Odesláním požadavku e-mailem na adresu: info@eon.cz
- Telefonicky na zákaznické lince: 800 77 33 22
- Odesláním písemného požadavku na adresu:
E.ON Česká republika, s.r.o.
Středisko služeb zákazníkům
Poštovní přihrádka 54
656 54 Brno
Podle způsobu komunikace, který zvolíte, od nás získáte i potřebné informace k úhradě.
Pomohla vám tato rada?
Nenašli jste odpověď?
Zavolejte nám
800 77 33 22
Pracovní dny 7 – 20 hodin
Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.
Napište nám
Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:
Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.