Zákaznická péče

Kam mohu zaslat neuhrazenou platbu?

Zapomněli jste zaplatit zálohu nebo fakturu za energie a obdrželi jste od nás upomínku? Poradíme vám jak situaci vyřešit.

V případě, že jste obdrželi upomínku na neuhrazenou platbu, naleznete v ní speciální číslo účtu a váš jedinečný variabilní symbol, na který dlužnou částku uhradíte.

Uhrazení dlužené částky doporučujeme provést ihned po obdržení upomínky. Vyhnete se tak možnému přerušení dodávky.

Více informací o pohledávkách získáte: 

  1. Na e-mailové adrese: pohledavky@eon.cz
  2. Na lince pohledávek na čísle: 840 111 222. 

Opozdili jste se s platbou?

Platíte-li zálohy prostřednictvím SIPO a nestihnete uhradit zálohu v daném měsíci, zašlete platbu na náš bankovní účet pod svým variabilním symbolem. Číslo bankovního spojení i váš variabilní symbol naleznete v zákaznickém portále Energie24ostatních způsobů uhraďte platbu jednorázovým převodem či složenkou a použijte údaje z faktury či zálohové platby (č. účtu, variabilní symbol, částku).

Pokud nemáte žádný doklad k dispozici, informace můžete získat:

  1. Přes portál Energie24 v části Přehled plateb. Registrovat se můžete zde
  2. Odesláním požadavku e-mailem na adresu info@eon.cz  
  3. Telefonicky na zákaznické lince: 800 77 33 22

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Berete na vědomí, že Vaše údaje uvedené v tomto formuláři budeme v nezbytném rozsahu zpracovávat za účely uvedenými na webové stránce www.eon.cz v sekci Ochrana osobních údajů. Zde najdete také veškeré další informace ohledně zpracování osobních údajů.