Zákaznická péče

Kam mohu neuhrazenou platbu poslat?

V případě, že jste obdržel/a upomínku na neuhrazenou platbu, postupujte podle instrukcí, které jsou uvedené v ní.

Platíte-li zálohy prostřednictvím SIPO (Soustředěné inkaso plateb obyvatelstva), doporučujeme obrátit se na Českou poštu, zda bude možné částku doplatit stejným způsobem. U ostatních způsobů uhraďte platbu jednorázovým převodem či složenkou a použijte údaje z faktury či zálohové platby (č. účtu, variabilní symbol, částku).

Pokud nemáte žádný doklad k dispozici, informace můžete získat:

  1. Přes portál E.ON Energie24 v části Přehled plateb. Registraci do portálu můžete provést zde.
  2. Odesláním požadavku e-mailem na adresu: info@eon.cz
  3. Telefonicky na zákaznické lince: 800 77 33 22
  4. Odesláním písemného požadavku na adresu: 

     E.ON Česká republika, s.r.o.
     Středisko služeb zákazníkům
     Poštovní přihrádka 54
     656 54 Brno

Podle způsobu komunikace, který zvolíte, od nás získáte i potřebné informace k úhradě.

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.