Zákaznická péče

Co se stane, pokud neuhradím platbu včas?

Pokud jste neuhradil/a platbu zálohy/faktury včas, proveďte, prosím, úhradu, co nejdříve to bude možné. V případě, že od nás obdržíte upomínku, úhradu prosím proveďte pod jedinečným variabilním symbolem z ní (číslo Avíza).

Jakým způsobem uhradit opožděnou platbu ?

Platba zálohy

Pokud hradíte zálohové platby pomocí Platebního dokladu platby SIPO, Česká pošta odesílá upomínku SIPO automaticky v následujícím měsíci, a nemusíte se na Českou poštu obracet individuálně. Úhradu lze provést v hotovosti k poslednímu pracovnímu dni měsíce na kterékoli České poště. Při úhradě Platebního dokladu SIPO jednorázovým převodem je třeba provést úhradu tak, aby byla na účet České pošty připsána nejpozději poslední pracovní den inkasního měsíce, který je na dokladu SIPO uveden.

Pokud hradíte zálohové platby jiným způsob, uhraďte, prosím, platbu v co nejbližším termínu.

Další možnosti úhrady

  • Hotovostní platba:
    • vklad v hotovosti v bance
    • složenkou
  • Bezhotovostní platba:
    • jednorázový převodní příkaz

Doplatek

V případě že obdržíte fakturu, na které je uvedený doplatek, postupujte dle informací uvedených na faktuře. Ať už hradíte zálohové platby jakýmkoliv způsobem úhrady, uhraďte, prosím, platbu v co nejbližším termínu přímým vkladem platby v bancejednorázovým převodním příkazem či složenkou. Pro platbu použijte stejné údaje.

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.