Zákaznická péče

Co se stane, pokud neuhradím platbu včas?

Pokud jste neuhradil/a platbu zálohy/faktury včas, proveďte, prosím, úhradu, co nejdříve to bude možné. V případě, že od nás obdržíte upomínku, úhradu prosím proveďte pod jedinečným variabilním symbolem z ní (číslo Avíza).

Jakým způsobem uhradit opožděnou platbu ?

Platba zálohy

Pokud hradíte zálohové platby pomocí SIPO, lze úhradu provést:

  • v hotovosti k poslednímu pracovnímu dni měsíce, na který bylo SIPO vystaveno, na kterékoli České poště.
  • jednorázovým převodem tak, aby byla platba na účet České pošty připsána nejpozději poslední pracovní den měsíce, který je na dokladu SIPO uveden. 

Jestli SIPO nestihnete uhradit včas, zašlete platbu na náš bankovní účet pod svým variabilním symbolem. ostatních způsobů uhraďte platbu převodem nebo složenkou a použijte údaje z faktury či zálohové platby (č. účtu, variabilní symbol, částku). Číslo bankovního spojení i váš variabilní symbol naleznete v zákaznickém portále Energie24

Doplatek

V případě že obdržíte fakturu, na které je uvedený doplatek, postupujte dle informací uvedených na faktuře. Ať už hradíte zálohové platby jakýmkoliv způsobem úhrady, uhraďte, prosím, platbu v co nejbližším termínu přímým vkladem platby v bancejednorázovým převodním příkazem či složenkou. Pro platbu použijte stejné údaje.

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Berete na vědomí, že Vaše údaje uvedené v tomto formuláři budeme v nezbytném rozsahu zpracovávat za účely uvedenými na webové stránce www.eon.cz v sekci Ochrana osobních údajů. Zde najdete také veškeré další informace ohledně zpracování osobních údajů.