Zákaznická péče

Jak postupovat po úmrtí zákazníka?

Po úmrtí zákazníka máte dvě možnosti:

  1. Chcete-li na odběrném místě zachovat dodávku od společnosti E.ON, můžete provést přepis odběrného místa.

  2. Pokud na odběrném místě prozatím nikdo dodávku potřebovat nebude, může za předešlého uživatele ukončit odběr dodávky osoba, která hodnověrně prokáže úmrtí zákazníka.

Přepis či ukončení Smlouvy jsou možné i v případě, kdy zatím neproběhlo nebo není dokončeno dědické řízení. Přepis na jinou osobu nebo ukončení dodávky jsou opravdu nezbytné, není možné dále pokračovat v odběru na zemřelou osobu.

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.