K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Zákaznická péče

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

800 77 33 22 (Pracovní dny 7 – 20 hodin)

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Provozní doba E.ON Zákaznické linky:

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.

Jak postupovat po úmrtí zákazníka?

Po úmrtí zákazníka máte dvě možnosti:

  1. Chcete-li na odběrném místě zachovat dodávku od společnosti E.ON, můžete provést přepis odběrného místa.

  2. Pokud na odběrném místě prozatím nikdo dodávku potřebovat nebude, může za předešlého uživatele ukončit odběr dodávky osoba, která hodnověrně prokáže úmrtí zákazníka.

Přepis či ukončení Smlouvy jsou možné i v případě, kdy zatím neproběhlo nebo není dokončeno dědické řízení. Přepis na jinou osobu nebo ukončení dodávky jsou opravdu nezbytné, není možné dále pokračovat v odběru na zemřelou osobu.

Věnujte nám ještě chvilku svého času.
Zpětná vazba je pro nás důležitá.
Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

*
*
*