Zákaznická péče

Kde zjistím, jaké mám nastavené produkty/služby?

Informace o nastaveném produktu dodávky jsou součástí Smlouvy o sdružených službách, kterou jste s námi uzavřel/a.

Rychle a přehledně získáte přehled také na portálu Energie24. Po registraci máte přístup k Vašim datům z pohodlí domova kdykoliv potřebujete.

Registraci můžete provést zde.

Pro konzultaci se můžete obrátit také na naši zákaznickou linku 800 77 33 22 (pracovní dny, 7:00 – 20:00), info@eon.cz.

V případě služeb jako je Servis+, E.ON Servis kotlů, Zajištění naleznete podrobnější údaje v samostatných smlouvách, které se k těmto službám vážou.

 

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.