K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Zákaznická péče

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

800 77 33 22 (Pracovní dny 7 – 20 hodin)

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Provozní doba E.ON Zákaznické linky:

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.

Kde zjistím, jaké mám nastavené produkty/služby?

Informace o nastaveném produktu dodávky jsou součástí Smlouvy o sdružených službách, kterou jste s námi uzavřel/a.

Rychle a přehledně získáte přehled také na portálu Energie24. Po registraci máte přístup k Vašim datům z pohodlí domova kdykoliv potřebujete.

Registraci můžete provést zde.

Pro konzultaci se můžete obrátit také na naši zákaznickou linku 800 77 33 22 (pracovní dny, 7:00 – 20:00), info@eon.cz.

V případě služeb jako je Servis+, E.ON Servis kotlů, Zajištění naleznete podrobnější údaje v samostatných smlouvách, které se k těmto službám vážou.

 

Věnujte nám ještě chvilku svého času.
Zpětná vazba je pro nás důležitá.
Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

*
*
*