Zákaznická péče
Kde zjistím, jaké mám nastavené produkty/služby?
Informace o nastaveném produktu dodávky jsou součástí Smlouvy o sdružených službách, kterou jste s námi uzavřel/a.
Rychle a přehledně získáte přehled také na portálu Energie24. Po registraci máte přístup k Vašim datům z pohodlí domova kdykoliv potřebujete.
Registraci můžete provést zde.
- Informace ohledně dokumentů a cen produktů elektřiny a zemního plynu získáte v sekci Elektřina a plyn
- Informace k bonusům a výhodám získáte v sekci Výhody pro zákazníky
Pro konzultaci se můžete obrátit také na naši zákaznickou linku 800 77 33 22 (pracovní dny, 7:00 – 20:00), info@eon.cz.
V případě služeb jako je Servis+, E.ON Servis kotlů, Zajištění naleznete podrobnější údaje v samostatných smlouvách, které se k těmto službám vážou.