K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Zákaznická péče

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

800 77 33 22 (Pracovní dny 7 – 20 hodin)

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Provozní doba E.ON Zákaznické linky:

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.

10 rad při návštěvě podomního prodejce

Nenechte se nachytat! Seznamte se s deseti zásadami, které Vám pomohou vyzrát na všechny neseriozní obchodníky, jejich nekalé praktiky či rádoby výhodné nabídky.

Chceme vás ochránit před případným zklamáním, které zažili někteří naši zákazníci, když uvěřili neserióznímu prodejci energie. Proto vám radíme:

 

1.

Lépe předcházet nemoci, než ji léčit

Ověřte si, jestli osoba, která vás navštívila, opravdu pracuje pro firmu, na kterou se odvolává. Zjistěte si, zda se jedná o důvěryhodnou a spolehlivou firmu, u které nehrozí více rizik než výhod.

2.

Nic se nejí tak horké, jak se to upeče

Nic nemusíte prodejci, který vás navštívil, podepisovat hned. Vezměte si čas na rozmyšlenou. Pokud je prodejce solidní, bude toto vaše přání respektovat.

3.

Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají

Nenechte se zlákat obecnou nabídkou prodejce na levnější energii. Požadujte konkrétní kalkulaci, která bude vycházet z vaší skutečné spotřeby energie a budou v ní zahrnuty veškeré poplatky.

4.

Co je psáno, to je dáno

Nespoléhejte pouze na slova prodejce, který vás navštívil. Požadujte nabídku v písemné podobě, včetně kalkulace, návrhu smlouvy, smluvních podmínek a platného ceníku.

5.

Dvakrát měř a jednou řež

Veškeré podklady si pečlivě prostudujte. Zjistěte si, zda vám nehrozí sankce v případě změny podmínek smlouvy nebo ukončení smlouvy. Nebudete-li si něčím jistí, neváhejte a poraďte se s vaším stávajícím dodavatelem.

6.

Neříkej hop, dokud jsi nepřeskočil

Ujistěte se, že nabízená cena je konečná. Prodejci energie často hovoří pouze o ceně za dodávku energie. K této ceně je však ještě nutné připočíst cenu za distribuci energie a další poplatky včetně daní.

7.

Koně chval teprve po měsíci

Ověřte si, že nabídce rozumíte správně a že nabízená cena je konečná a platná pro celé smluvní období. Prodejci často slibují výhodné podmínky jen po omezenou část platnosti smlouvy.

8.

Jaký mlynář, takový mlýn

Prověřte si předem kvalitu služeb potenciálního nového dodavatele, například zavoláním na jeho zákaznickou linku nebo zasláním dotazu e-mailem. Posuďte, zda to naplní vaše představy a sliby prodejce.

9.

Když dva dělají totéž, není to totéž

Zvažte, co můžete změnou dodavatele energie získat a co případně ztratit. Nezapomeňte vzít v úvahu zákaznické služby a výhody, na které jste zvyklí u vašeho stávajícího dodavatele.

10.

Důvěřuj, ale prověřuj

Ujistěte se, že nepodstupujete velké riziko. Je prodejce důvěryhodným partnerem pro dodávku potřebné energie? Poraďte se s vaším stávajícím dodavatelem anebo s lidmi ve vašem okolí a zjistěte jejich zkušenosti.

 

Věnujte nám ještě chvilku svého času.
Zpětná vazba je pro nás důležitá.
Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

*
*
*