Zákaznická péče

Jednáme narovinu

Nepotřebujeme nekalé praktiky k tomu, abychom si vás získali.

Energetická společnost E.ON působí na českém trhu již roky. Z praxe, kterou jsme během této doby získali, víme, že ne všichni naši konkurenti se chovají fér. Setkáváme se s případy, kdy naši zákazníci uvěřili rádoby výhodné nabídce, kterou jim prezentoval podomní prodejce, či se stali oběťmi nekalých praktik a dostali se tak do nepříjemné situace. Bohužel se také stává, že neseriozní obchodníci ke svým aktivitám zneužijí dobré pověsti společnosti E.ON.

V zájmu ochrany našich zákazníků a vlastní dobré pověsti se dlouhodobě snažíme proti praktikám nekalé konkurence bojovat a upozorňovat na rizika, s nimiž se může setkat každý.

Pokud si budete chtít cokoliv ověřit nebo se o něčem poradit, neváhejte a kontaktujte E.ON. Stačí zavolat na E.ON Zákaznickou linku 800 77 33 22, rádi vám poradíme!

Kam dál?

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.