Zákaznická péče

Přepis odběrného místa

Na webu prepis.cz vám poradíme, jak postupovat při přepisu energií, když kupujete nemovitost, stěhujete se do pronájmu nebo řešíte úmrtí našeho zákazníka. Pokud chcete nahlásit změnu příjmení, adresy nebo jiných kontaktních údajů, pomůžeme Vám s tím tady.

Chci řešit přepis

Vyberte si ve 4 krocích, v jaké jste situaci, a my vám povíme, jak bude přepis probíhat.

1. Jsem
1. Jsem
2. Chci přepsat
2. Chci přepsat
3. Stávajícím dodavatelem
3. Stávajícím dodavatelem
4. Odběrné místo je na distribučním území
4. Odběrné místo je na distribučním území

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Berete na vědomí, že Vaše údaje uvedené v tomto formuláři budeme v nezbytném rozsahu zpracovávat za účely uvedenými na webové stránce www.eon.cz v sekci Ochrana osobních údajů. Zde najdete také veškeré další informace ohledně zpracování osobních údajů.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.