K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Zákaznická péče

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

800 77 33 22 (Pracovní dny 7 – 20 hodin)

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Provozní doba E.ON Zákaznické linky:

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.

Odpovědi na nejčastější otázky

Pro koho je služba E.ON Energie24 určena?

Služba je určena pro zákazníky společnosti E.ON Energie, a.s., odebírající elektřinu nebo zemní plyn. Je určena pro domácnosti i podnikatele, kteří odebírají elektřinu ze sítě nízkého napětí.

Jak si mohu službu objednat?

V případě, že máte o službu zájem, vyplňte následující registrační formulář.

Po provedení registrace vám zašleme potvrzovací e-mail a kliknutím na odkaz pro přihlášení do služby E.ON Energie24 dokončíte úvodní registraci.

Co dělat v případě, že mi nepřišel úvodní e-mail s potvrzením o registraci?

Tato situace nastává v případě, když uživatel zadá při registraci chybně svou e-mailovou adresu. V tomto případě nás o tom informujte prostřednictvím e-mailu info@eon.cz. Důležité je sdělit nám jméno a příjmení, na které byla registrace provedena, a správný e-mail.

Můžu si změnit přihlašovací heslo?

Heslo je možné změnit po přihlášení do portálu.

Co dělat v případě ztráty přihlašovacích údajů?

V případě ztráty hesla je možné jej obnovit pomocí tohoto formuláře.

Co potřebuji znát k registraci služby E.ON Energie24?

K ověření identity je nutné v registračním formuláři vyplnit správnou kombinaci identifikačních údajů, které najde každý zákazník na fakturačních dokladech za elektřinu nebo za zemní plyn (místa spotřeby a číslo variabilního symbolu).

V případě, že odebíráte od společnosti elektřinu nebo plyn ve více odběrných místech, stačí zadat kombinaci správných údajů jen pro jedno místo spotřeby za elektřinu nebo zemní plyn.

Kolik budu za poskytování služby platit?

Uvedená služba je zákazníkům společnosti E.ON Energie a.s. v současnosti poskytována zdarma.

Od společnosti E.ON odebírám elektřinu/plyn ve více než jednom místě spotřeby, ale v mé Energii24 toto místo spotřeby chybí?

Typicky se může jednat o místo spotřeby typu chata, garáž a podobně. V takovém případě využijte funkce Přidání místa spotřeby v záložce Zákazník. Po ověření identifikačních údajů bude toto místo spotřeby do vašeho nastavení služby Energie24 přidáno.

Kontakt

V případě potíží se službou se obraťte na přidělenou kontaktní osobu (podnikatelé) nebo E.ON Zákaznickou linku 800 77 33 22, případně napište na: info@eon.cz.

Věnujte nám ještě chvilku svého času.
Zpětná vazba je pro nás důležitá.
Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

*
*
*