Zákaznická péče
Odpovědi na nejčastější otázky
Pro koho je služba E.ON Energie24 určena?
Služba je určena pro zákazníky společnosti E.ON Energie, a.s., odebírající elektřinu nebo zemní plyn. Je určena pro domácnosti i podnikatele, kteří odebírají elektřinu ze sítě nízkého napětí.
Jak si mohu službu objednat?
V případě, že máte o službu zájem, vyplňte následující registrační formulář.
Po provedení registrace vám zašleme potvrzovací e-mail a kliknutím na odkaz pro přihlášení do služby E.ON Energie24 dokončíte úvodní registraci.
Co dělat v případě, že mi nepřišel úvodní e-mail s potvrzením o registraci?
Tato situace nastává v případě, když uživatel zadá při registraci chybně svou e-mailovou adresu. V tomto případě nás o tom informujte prostřednictvím e-mailu info@eon.cz. Důležité je sdělit nám jméno a příjmení, na které byla registrace provedena, a správný e-mail.
Můžu si změnit přihlašovací heslo?
Heslo je možné změnit po přihlášení do portálu.
Co dělat v případě ztráty přihlašovacích údajů?
V případě ztráty hesla je možné jej obnovit pomocí tohoto formuláře.
Co potřebuji znát k registraci služby E.ON Energie24?
K ověření identity je nutné v registračním formuláři vyplnit správnou kombinaci identifikačních údajů, které najde každý zákazník na fakturačních dokladech za elektřinu nebo za zemní plyn (místa spotřeby a číslo variabilního symbolu).
V případě, že odebíráte od společnosti elektřinu nebo plyn ve více odběrných místech, stačí zadat kombinaci správných údajů jen pro jedno místo spotřeby za elektřinu nebo zemní plyn.
Kolik budu za poskytování služby platit?
Uvedená služba je zákazníkům společnosti E.ON Energie a.s. v současnosti poskytována zdarma.
Od společnosti E.ON odebírám elektřinu nebo plyn ve více než jednom místě spotřeby, ale v Energii24 toto místo spotřeby chybí?
Typicky se může jednat o místo spotřeby typu chata, garáž a podobně. V takovém případě prosím pošlete číslo místa spotřeby a zákaznické číslo na e-mail energie24@eon.cz. Po ověření identifikačních údajů vám toto místo spotřeby do vašeho nastavení služby Energie24 přidáme.
Kontakt
V případě potíží se službou se obraťte na přidělenou kontaktní osobu (podnikatelé) nebo E.ON Zákaznickou linku 800 77 33 22, případně napište na: info@eon.cz.