Zákaznická péče

Kde zjistím stav svého požadavku?

  1. V případě distribučních záležitostí (např. uzavření smlouvy o připojení, měřící zařízení, HDO, změna příkonu či distribuční sazby, různá vyjádření k síti či projektové dokumentaci apod.) je nejvhodnější obrátit se na příslušného distributora: 
    E.ON Distribuce, a.s
    ČEZ Distribuce a.s.
    RWE GasNet, s. r. o.
    Pražská plynárenská Distribuce, a. s. 
     

  2. V případě požadavků souvisejících se Smlouvou o sdružených službách, kterou jste uzavřel se společností E.ON (např. změna osobních údajů, změna produktu, platební informace, přepis na jiného zákazníka, bonusy či výhody apod.) nás kontaktujte jedním z těchto způsobů.

    • Telefonicky prostřednictvím naší zákaznické linky 800 77 33 22 (pracovní dny, 7:00 – 20:00)

    • E-mailem na adrese info@eon.cz.

3.  Pro snadnější vyhledání vašeho požadavku kromě svých osobních údajů prosím uveďte:

  • číslo místa spotřeby nebo číslo elektroměru/plynoměru

  • zákaznické číslo, které je uvedeno na faktuře

  • adresu odběrného místa

  • číslo požadavku, které Vám přišlo v automatické odpovědi – u žádostí zaslaných mailem

  • další podklady, kterou Vám popř. byli zaslány/souvisí s požadavkem

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.