Zákaznická péče
Kde zjistím stav svého požadavku?
-
V případě distribučních záležitostí (např. uzavření smlouvy o připojení, měřící zařízení, HDO, změna příkonu či distribuční sazby, různá vyjádření k síti či projektové dokumentaci apod.) je nejvhodnější obrátit se na příslušného distributora:
E.ON Distribuce, a.s
ČEZ Distribuce a.s.
RWE GasNet, s. r. o.
Pražská plynárenská Distribuce, a. s.
-
V případě požadavků souvisejících se Smlouvou o sdružených službách, kterou jste uzavřel se společností E.ON (např. změna osobních údajů, změna produktu, platební informace, přepis na jiného zákazníka, bonusy či výhody apod.) nás kontaktujte jedním z těchto způsobů.
-
Telefonicky prostřednictvím naší zákaznické linky 800 77 33 22 (pracovní dny, 7:00 – 20:00)
-
E-mailem na adrese info@eon.cz.
-
3. Pro snadnější vyhledání vašeho požadavku kromě svých osobních údajů prosím uveďte:
-
číslo místa spotřeby nebo číslo elektroměru/plynoměru
-
zákaznické číslo, které je uvedeno na faktuře
-
adresu odběrného místa
-
číslo požadavku, které Vám přišlo v automatické odpovědi – u žádostí zaslaných mailem
-
další podklady, kterou Vám popř. byli zaslány/souvisí s požadavkem