Zákaznická péče
Nefunguje přepínání elektroměru mezi nízkým a vysokým tarifem
Pokud Vám nefunguje ohřev teplé vody nebo přímotopné či akumulační vytápění, nejčastěji se nejedná o přímou poruchu HDO, ale závadu na Vašem zařízení. Níže uvádíme několik rad, které by Vám mohly pomoci vyřešit Vaši situaci.
Prosím zkontrolujte:
-
Jistič od bojleru/přímotopného či akumulačního vytápění. Je-li v poloze vypnuto, znovu ho zapněte.
-
Zda nemůže být závada způsobena vadným bojlerem/přímotopným či akumulačním vytápěním. Např. svítí kontrolka bojleru, neohřívá - špatně nastavený termostat, vadná spirála, u akumulačního/přímotopného topení zkontrolovat termostaty.
-
Přístroj HDO, zda bliká, popř. jakou barvou (červená znamená závadu zařízení).
-
Elektroměr, zda je v poloze VT nebo NT
-
Také doporučujeme ověřit si, kdy má u Vašeho odběrného místa docházet k přepínání mezi vysokým a nízkým tarifem. Jenom v nízkém tarifu dochází k ohřevu teplé vody či topení. Jestli neznáte dobu spínání, podívejte se, jaké jsou časy spínání HDO.
Pokud po provedení všech doporučených kroků stále ohřev teplé vody nebo přímotopné či akumulační vytápění nefunguje, obraťte se na poruchovou linku distributora:
-
EG.D elektřina 800 22 55 77
-
ČEZ elektřina 800 850 860
-
PRE elektřina 1236
Pro urychlení obsluhy sdělte pracovníkům poruchové služby tyto informace:
-
jméno a příjmení ohlašovatele
-
jméno a příjmení zákazníka
-
adresu nebo podrobný popis místa, kde došlo k poruše (obec, ulice, číslo popisné)
-
specifikaci poruchy - co Vám nefunguje
-
telefonní kontakt