K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Můžete ušetřit pouhým nakupováním?

Vyzkoušejte kreditní kartu plnou elektrizujících výhod.

Chci vědět více

Jak mám postupovat při hlášení pojistné události, je třeba mít k dispozici nějaké dokumenty?

Pro využití služby Lékař na telefonu nepotřebujete žádné lékařské zprávy. Lékaři stačí popsat problém a on vám navrhne nejlepší řešení. Pro využití ostatních služeb, jako např. nadstandardní ubytování, bude asistenční centrála vyžadovat doklady týkající se vašeho zdravotního stavu.

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

V pracovní dny od 8-18h. na 800 900 322

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.