K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



S námi vás nezaskočí vůbec nic

Abychom vám mohli pomáhat i s velkými opravami,
připravili jsme pro vás skvělou službu.

  • Kam se mohu obrátit v případě hlášení pojistné události?

    Číst více

  • Co si mám připravit při hlášení pojistné události?

    Číst více

  • Odstranění havárie si zajistím sám, budou mi proplaceny náklady, kam se mám obrátit?

    Číst více

  • Co se stane, pokud oprava převýšila určený limit plnění?

    Číst více

  • Kolikrát mohu využít službu E.ON Domov při odstranění havárie?

    Číst více

  • Kolikrát mohu využít službu E.ON Domov při pozáruční opravě domácího spotřebiče/ zdroje tepla?

    Číst více

  • Objeví-li se na spotřebiči stejná porucha, mohu opět požádat E.ON Domov?

    Číst více

  • Co znamená úhrada časové ceny spotřebiče?

    Číst více

  • Mám bezpečnostní zámek a zabouchl jsem si klíče, pomůže mi E.ON Domov?

    Číst více

  • Za jak dlouho po nahlášení události dorazí technik?

    Číst více

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

 

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eondomov@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.