Vaše domácnost
bez starostí

Služba E.ON Domov nabízí všestrannou pomoc pro vaši domácnost
Jednoduše si poradí s porouchaným spotřebičem
i s nefunkčním kotlem, a to včetně zajištění a úhrady náhradních
dílů. Překážkou není ani havárie na technickém vybavení
nebo zabouchnuté dveře.

Sjednat na webu

Co znamená úhrada časové ceny spotřebiče?

V případě, že zasahující technik potvrdí, že je domácí spotřebič následkem poruchy neopravitelný, popř. není ekonomické opravu provádět (náklady na opravu převyšují jeho časovou cenu), obdrží zákazník od asistenční centrály finanční plnění ve výši časové hodnoty domácího spotřebiče max. však do výše 10.000 Kč včetně DPH.

Časová cena  odpovídá rozdílu mezi pořizovací cenou nového spotřebiče v době jeho zakoupení, kterou zákazník prokáže dokladem o zaplacení a částkou, odpovídající stupni opotřebení, která je stanovená jako 0,5% ceny nového spotřebiče za každý měsíc jeho používání.

Příklad výpočtu časové ceny spotřebiče:

Pořizovací cena spotřebiče + DPH           13.000 Kč

Délka používání spotřebiče                       60 měsíců (tj 5 let)

Časová cena spotřebiče v době pojistné události: 13.000 Kč– (13.000Kč *0,5%*60měsíců) = 9.100 Kč 

Příběhy ze života

Porouchaná myčka

"Asistenční službu jsme využili, když se nám rozbil ovládací panel myčky, ovládací tlačítka zapadla a myčka nešla obsluhovat. Kontaktovali jsme asistenční linku i když byl státní svátek. Paní na telefonu nám zařídila technika, se kterým jsme se hned druhý den domluvili na termínu opravy. Oprava byla velmi rychlá a navíc jsme ušetřili 2500 Kč".


Jana a Petr
Lomnice

Pozáruční oprava plynového kotle.

"Ráno manžel zjistil, že nefunguje kotel. Za 8 let, co kotel máme, jsme nikdy problém neměli. Zavolala jsem tedy hned na asistenční linku. Na lince mi sdělili, že zajistí technika, který se mi ozve a domluvíme nejbližší termín opravy. Technik mi volal asi za půl hodiny. Domluvili jsme se na opravu ještě v daný den odpoledne, až se vrátím z práce. Pán dorazil dle domluvy, závadu naštěstí hned našel a odstranil. Za opravu jsem nic neplatila. Mile mě překvapilo, za jak krátkou dobu bylo vše domluvené a hotové, a také že jsme nemuseli nikde shánět opraváře sami a platit velké peníze".


České Budějovice
Milena J.

Sjednete si E.ON Domov již dnes!

Zavolejte nám

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte

800 77 33 44

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eondomov@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.