S námi vás nezaskočí vůbec nic

Abychom vám mohli pomáhat i s velkými opravami,
připravili jsme pro vás skvělou službu.

Sjednat na webu

Kam se mohu obrátit v případě hlášení pojistné události?

Pro hlášení pojistné události se obracejte na non-stop telefonní linku 840 11 33 22 (volba č.3), která je k dispozici 365 dní v roce.

Příběhy ze života

Porouchaná myčka

"Asistenční službu jsme využili, když se nám rozbil ovládací panel myčky, ovládací tlačítka zapadla a myčka nešla obsluhovat. Kontaktovali jsme asistenční linku i když byl státní svátek. Paní na telefonu nám zařídila technika, se kterým jsme se hned druhý den domluvili na termínu opravy. Oprava byla velmi rychlá a navíc jsme ušetřili 2500 Kč".


Jana a Petr
Lomnice

Pozáruční oprava plynového kotle.

"Ráno manžel zjistil, že nefunguje kotel. Za 8 let, co kotel máme, jsme nikdy problém neměli. Zavolala jsem tedy hned na asistenční linku. Na lince mi sdělili, že zajistí technika, který se mi ozve a domluvíme nejbližší termín opravy. Technik mi volal asi za půl hodiny. Domluvili jsme se na opravu ještě v daný den odpoledne, až se vrátím z práce. Pán dorazil dle domluvy, závadu naštěstí hned našel a odstranil. Za opravu jsem nic neplatila. Mile mě překvapilo, za jak krátkou dobu bylo vše domluvené a hotové, a také že jsme nemuseli nikde shánět opraváře sami a platit velké peníze".


České Budějovice
Milena J.

Sjednete si E.ON Domov již dnes!

Zavolejte nám

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte

840 11 33 22

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eondomov@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.