K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



S námi vás nezaskočí vůbec nic

Abychom vám mohli pomáhat i s velkými opravami,
připravili jsme pro vás skvělou službu.

Kolikrát mohu využít službu E.ON Domov při pozáruční opravě domácího spotřebiče/ zdroje tepla?

Službu E.ON Domov je možné poskytnout opakovaně do odstranění závady, která brání využívání spotřebiče, ke kterému byl vyroben.

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

 

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eondomov@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.