Pokud se na spotřebiči opakovaně objeví stejná porucha, můžu znovu využít službu E.ON Domov?
V tomto případě nás rozhodně znovu kontaktujte. Pokud se ukáže, že se opravdu jedná o stejnou poruchu, kterou náš technik už dřív opravoval, budeme pokračovat v její opravě až do výše pojistného limitu
Příběhy ze života
Porouchaná pračka
"Mrkající pračka - naši letité a spolehlivé pomocnici se po zapnutí rozblikal display a nebylo možné využívat odložený start. Záhy po nahlášení události se ozval servis a v úterý dojel. Vymontoval elektroniku a v pátek ji dovezl zpět, namontoval a holka šlape jak má. A nestálo mě to ani korunu. Díky všem."
Zuzana L.
Brno
Pozáruční oprava plynového kotle
"Plynový turbo kotel, který je starý 6 roků nám v pátek začal zlobit. Topil podle toho jak se mu chtělo. :-) V neděli už se mu nechtělo skoro vůbec! V pondělí v 7.30 jsem volal na E.ON asistenční linku a během 5 minut nahlásil, že kotel zlobí. Žádné složitosti s popisováním. Za 30 minut! volal konkrétní opravář a dohodli jsme se na termínu opravy. Ne za týden, 14 dní, ale v ten samý den! Ve 12.00 pan opravář přijel a ve 12.30 byl kotel opravený. Byl vadný manostat. Takže - zkušenost více než kladná, protože vše proběhlo bez starostí, shánění nejlevnějšího, ale šikovného opraváře, prostě dva telefonáty a kotel je opravený a funguje zase jak má. To vše zdarma (tedy za cenu pojistného). Za mě rozhodně tuto službu doporučuji!"
Jan R.
Zelená Hora