Vyhrajte pračku Miele s E.ON Domov

Soutěžte s námi o jednu ze tří praček Miele WDB030 Eco!
Sjednejte si službu E.ON Domov od 1.9. do 30.9.2017 zde na webu
a zařaďte se do losování

Sjednat na webu

Odstranění havárie si zajistím sám, budou mi proplaceny náklady, kam se mám obrátit?

Pro proplacení vynaložených nákladů se vždy obracejte na asistenční linku 840 11 33 22. Náklady budou uhrazeny do ekvivalentní výše ceníků smluvních partnerů asistenční služby. Pro toto proplacení je potřeba doložit originály dokladů o úhradě s rozepsanými náklady jednotlivých úkonů řemeslníka.

Příběhy ze života

Porouchaná myčka

"Asistenční službu jsme využili, když se nám rozbil ovládací panel myčky, ovládací tlačítka zapadla a myčka nešla obsluhovat. Kontaktovali jsme asistenční linku i když byl státní svátek. Paní na telefonu nám zařídila technika, se kterým jsme se hned druhý den domluvili na termínu opravy. Oprava byla velmi rychlá a navíc jsme ušetřili 2500 Kč".


Jana a Petr
Lomnice

Pozáruční oprava plynového kotle.

"Ráno manžel zjistil, že nefunguje kotel. Za 8 let, co kotel máme, jsme nikdy problém neměli. Zavolala jsem tedy hned na asistenční linku. Na lince mi sdělili, že zajistí technika, který se mi ozve a domluvíme nejbližší termín opravy. Technik mi volal asi za půl hodiny. Domluvili jsme se na opravu ještě v daný den odpoledne, až se vrátím z práce. Pán dorazil dle domluvy, závadu naštěstí hned našel a odstranil. Za opravu jsem nic neplatila. Mile mě překvapilo, za jak krátkou dobu bylo vše domluvené a hotové, a také že jsme nemuseli nikde shánět opraváře sami a platit velké peníze".


České Budějovice
Milena J.

Sjednete si E.ON Domov již dnes!

Zavolejte nám

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte

840 11 33 22

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eondomov@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.