K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



S námi vás nezaskočí vůbec nic

Abychom vám mohli pomáhat i s velkými opravami,
připravili jsme pro vás skvělou službu.

Za jak dlouho po nahlášení události dorazí technik?

V případě havarijní situace by mělo dojít k zajištění dodavatele do 90 minut od ověření nároku zákazníka. U pozáručních oprav domácích spotřebičů a zdrojů tepla  záleží na dostupnosti dodavatele pro danou značku. Průměrná dojezdová doba je cca 4 hodiny. 

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

 

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eondomov@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.