Vaše domácnost
bez starostí

Služba E.ON Domov nabízí všestrannou pomoc pro vaši domácnost
Pomůžeme vám s porouchaným spotřebičem
i s nefunkčním kotlem a taky zajistíme a zaplatíme náhradní díly.
Sami nezůstanete ani na havárie na technickém vybavení
nebo na zabouchnuté dveře.

S jakými haváriemi mi služba E.ON Domov pomůže?

Havárie v domácnosti je náhodná a nepředvídatelná porucha technického zařízení, kvůli které nemůže vaše domácnost fungovat tak, jak jste zvyklí. Jde o taková zařízení, která se starají o přívod, akumulaci nebo odvod energií. Za havárie považujeme úniky plynů a kapalin, které mohou poškodit bydlení a jeho stavební součásti, případně by mohly způsobit újmu na zdraví.

Havárie rozlišujeme na urgentní a na ty, s jejichž řešením můžeme chvíli počkat.  O jaký typ havárie se jedná, posuzujete hlavně vy a taky operátor na lince, který celou situaci ověřuje.  

Urgentní havárie můžou způsobovat další škody na majetku. Jde třeba o případy, kdy voda teče mimo odtok vany, umyvadla nebo toalety, uniká plyn, jiskří zásuvka, je ucpaný odpad v celé domácnosti nebo jste si zabouchli dveře a nemůžete se dostat do bytu nebo domu. Pokud vám třeba v jedné místnosti nesvítí světlo, nefunguje elektrická zásuvka (ale ani nejiskří), neteče teplá voda nebo protéká toaleta, jedná se nejspíš o druhý typ havárie, která nevyžaduje bezodkladné řešení.

 

Příběhy ze života

Porouchaná pračka

"Mrkající pračka - naši letité a spolehlivé pomocnici se po zapnutí rozblikal display a nebylo možné využívat odložený start. Záhy po nahlášení události se ozval servis a v úterý dojel. Vymontoval elektroniku a v pátek ji dovezl zpět, namontoval a holka šlape jak má. A nestálo mě to ani korunu. Díky všem."


Zuzana L.
Brno

Pozáruční oprava plynového kotle

"Plynový turbo kotel, který je starý 8 roků nám v pátek začal zlobit. Topil podle toho jak se mu chtělo. :-) V neděli už se mu nechtělo skoro vůbec! V pondělí v 7.30 jsem volal na E.ON asistenční linku a během 5 minut nahlásil, že kotel zlobí. Žádné složitosti s popisováním. Za 30 minut! volal konkrétní opravář a dohodli jsme se na termínu opravy. Ne za týden, 14 dní, ale v ten samý den! Ve 12.00 pan opravář přijel a ve 12.30 byl kotel opravený. Byl vadný manostat. Takže - zkušenost více než kladná, protože vše proběhlo bez starostí, shánění nejlevnějšího, ale šikovného opraváře, prostě dva telefonáty a kotel je opravený a funguje zase jak má. To vše zdarma (tedy za cenu pojistného). Za mě rozhodně tuto službu doporučuji!"


Jiří R.
Zelená Hora