Vaše domácnost bez starostí

Služba E.ON Domov nabízí všestrannou pomoc pro vaši domácnost
Jednoduše si poradí s porouchaným spotřebičem
i s nefunkčním kotlem, a to včetně zajištění a úhrady náhradních
dílů. Překážkou není ani havárie na technickém vybavení
nebo zabouchnuté dveře.

Sjednat na webu

Opravy jakých domácích spotřebičů a zdrojů tepla E.ON Domov pokrývá?

Služby lze využít pro spotřebiče a zdroje tepla, které:

  • se nacházejí trvale na adrese odměrného místa (pojištěné adrese)
  • které nejsou starší 10let (od data zakoupení)
  • byly zakoupeny jako nové v České republice, Slovenské republice, Německu, Rakousku, Polsku
  • nejsou v záruční době poskytované prodejcem či výrobcem

Domácí spotřebič: lednice, chladnička, kombinovaná chladnička, mraznička, pračka, sušička prádla, pračka kombinovaná se sušičkou prádla, myčka nádobí, elektrický sporák, trouba (kromě samostatné mikrovlnné), digestoř, plynový sporák nebo vařiče, televize, set-top box a tepelné čerpadlo;

Zdroj tepla: průtokový/zásobníkový ohřívač, plynový /elektrický ohřívač vzduchu, plynový kotel (atmosférický, atmosférický typu B, kondenzační), plynové topidlo centrální a lokální, plynový průtokový ohřívač vody (karma), elektrický kotel, kotel na tuhá paliva.

Příběhy ze života

Porouchaná myčka

"Asistenční službu jsme využili, když se nám rozbil ovládací panel myčky, ovládací tlačítka zapadla a myčka nešla obsluhovat. Kontaktovali jsme asistenční linku i když byl státní svátek. Paní na telefonu nám zařídila technika, se kterým jsme se hned druhý den domluvili na termínu opravy. Oprava byla velmi rychlá a navíc jsme ušetřili 2500 Kč".


Jana a Petr
Lomnice

Pozáruční oprava plynového kotle.

"Ráno manžel zjistil, že nefunguje kotel. Za 8 let, co kotel máme, jsme nikdy problém neměli. Zavolala jsem tedy hned na asistenční linku. Na lince mi sdělili, že zajistí technika, který se mi ozve a domluvíme nejbližší termín opravy. Technik mi volal asi za půl hodiny. Domluvili jsme se na opravu ještě v daný den odpoledne, až se vrátím z práce. Pán dorazil dle domluvy, závadu naštěstí hned našel a odstranil. Za opravu jsem nic neplatila. Mile mě překvapilo, za jak krátkou dobu bylo vše domluvené a hotové, a také že jsme nemuseli nikde shánět opraváře sami a platit velké peníze".


České Budějovice
Milena J.

Sjednete si E.ON Domov již dnes!

Zavolejte nám

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte

840 11 33 22

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eondomov@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.