K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



S námi vás nezaskočí vůbec nic

Abychom vám mohli pomáhat i s velkými opravami,
připravili jsme pro vás skvělou službu.

Opravy jakých domácích spotřebičů a zdrojů tepla E.ON Domov pokrývá?

Služby lze využít pro spotřebiče a zdroje tepla, které:

  • se nacházejí trvale na adrese odměrného místa (pojištěné adrese)
  • které nejsou starší 10let (od data zakoupení)
  • byly zakoupeny jako nové v České republice, Slovenské republice, Německu, Rakousku, Polsku
  • nejsou v záruční době poskytované prodejcem či výrobcem

Domácí spotřebič: lednice, chladnička, kombinovaná chladnička, mraznička, pračka, sušička prádla, pračka kombinovaná se sušičkou prádla, myčka nádobí, elektrický sporák, trouba (kromě samostatné mikrovlnné), digestoř, plynový sporák nebo vařiče, televize, set-top box a tepelné čerpadlo;

Zdroj tepla: průtokový/zásobníkový ohřívač, plynový /elektrický ohřívač vzduchu, plynový kotel (atmosférický, atmosférický typu B, kondenzační), plynové topidlo centrální a lokální, plynový průtokový ohřívač vody (karma), elektrický kotel, kotel na tuhá paliva.

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

 

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eondomov@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.