K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



S námi vás nezaskočí vůbec nic

Abychom vám mohli pomáhat i s velkými opravami,
připravili jsme pro vás skvělou službu.

Jaký je rozdíl mezi E.ON Servis+ a E.ON Domov?

E.ON Domov nabízí širší škálu služeb  a rovněž vyšší částky pojistného plnění. U oprav domácích spotřebičů jsme navýšili limit plnění na 10 000 Kč (oproti 2 000 Kč), při opravě jsou navíc hrazeny i celé náhradní díly. V případě, že je spotřebič již neopravitelný, je zákazníkovy vyplacena jeho časová cena.

Nově E.ON Domov poskytuje opravy zdrojů tepla a to do výše až 20 000 Kč, rovněž jsou hrazeny celé náhradní díly (do výše stanoveného limitu).

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

 

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eondomov@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.