Váš partner nejen přes opravy

Pomůžeme vám s právním sporem,
rozbitou výlohou i živelní pohromou.

Sjednat přes Můj E.ON účet Sjednat na webu

Kam se mohu obrátit v případě hlášení pojistné události?

Pro hlášení pojistné události se obracejte na non-stop telefonní linku 840 11 33 22, která je k dispozici 365 dní v roce.

Příběhy ze života

Pomoc při živelní události

Pan Starý je majitel středně velké truhlářské společnosti. Jednoho dne pan Starý našel v truhlárně rozbitou okenní tabuli. Po zběžné kontrole provozovny nedohledal žádnou jinou škodu či odcizený předmět. Hned poté volal pan Starý sklářství, které zhotovovali speciální skla do oken objektu. Vzhledem k tomu, že se jednalo o speciální okenní výplň, bylo možné zasklít příslušné okno až za dva dni.
Pan Starý si vzpomněl, že má sjednaný nový E.ON Servis+ pro svou provozovnu. Kontaktoval linku E.ON Servis+ a nahlásil vzniklou událost. Koordinátor asistenční služby klientovi nabídl možnosti ostrahy objektu. V danou chvíli bylo možné zajistit ostrahu několika způsoby. Dle uvážení pana Starého bylo možné zajistit fyzickou ostrahu objektu, psovoda či důkladný elektronický systém. Pan Starý si tedy zvolil zajištění ostrahy v podobě psovoda.


Ivan Starý
Vlašské Meziříčí

Práce byla odvedena velmi dobře

Pan Silný kontaktoval linku E.ON Servis+, aby se poradil ohledně škody, která mu vznikla při vytopení kanceláře. Jelikož nesouhlasil s výši škody, kterou pojišťovna viníkovi vyčíslila, doporučili jsme mu, aby se obrátil na odborného znalce. Přizvaný znalec vypracoval posudek a pan Silný se mohl obrátit na pojišťovnu s žádostí o došetření dané pojistné události. Pojišťovna nakonec přistoupila i k úhradě nákladů spojených s odstraněním plísní. Asistenční centrála se postarala o náklady za specializovaného znalce za vyhotovení posudku. Panu Silnému také zorganizovala vhodnou společnost, která mu pomohla zbavit se plísní a uvést kanceláře opět do bezzávadného provozu.


Tomáš Silný
Tábor

Sjednejte si E.ON Servis+!

Zavolejte nám

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte

840 11 33 22

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonservis@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.