K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Váš partner nejen přes opravy

Pomůžeme vám s právním sporem,
rozbitou výlohou i živelní pohromou.

Sjednat přes Můj E.ON účet
  • Za jak dlouho přijede specialista odstranit havárii?

    Číst více

  • Kolikrát mohu využít službu E.ON Servis+ při odstranění havárie?

    Číst více

  • Co znamená telefonická právní asistence?

    Číst více

  • Mám bezpečnostní zámek a zabouchl jsem si klíče, pomůže mi E.ON Servis+?

    Číst více

  • Kolikrát mohu využít právní asistenci na telefonu?

    Číst více

  • Co se stane, pokud překročím 60 min na telefonu?

    Číst více

  • Kolikrát mohu využít právní asistenci?

    Číst více

  • Co se stane, pokud právní asistence převýšila určený limit plnění?

    Číst více

  • Řešil jsem právní spor a nejsem spokojen s výsledkem, mohu se obrátit na E.ON Servis+?

    Číst více

  • Jak dlouho trvá nalezení náhradních prostor

    Číst více

  • Co se stane pokud přesáhnu limit na uskladnění mobiliáře?

    Číst více

  • Jak funguje telefonická asistence při vyzvedávání hovorů?

    Číst více

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonservis@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.