K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Váš partner nejen přes opravy

Pomůžeme vám s právním sporem,
rozbitou výlohou i živelní pohromou.

Sjednat přes Můj E.ON účet

Co se stane, pokud právní asistence převýšila určený limit plnění?

Koordinátor asistenční služby vždy včas upozorní na předběžné náklady a upozorní na vyčerpání limitu. Na základě vyčerpání limitu programu je s klientem konzultován další způsob řešení situace.

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonservis@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.