O co se E.ON Servis+ postará?
Za 50 Kč měsíčně vám pomůžeme v krizových situacích, které mohou tu a tam postihnout každého. Zajistíme vám právní servis, pomoc při živelní události nebo opraváře pro případ náhlé technické havárie ve vaší provozovně.

Rozbitá výloha/okno
Rozbitá výloha/okno
Rozbít výlohu je snazší než ji dát zase do pořádku. S naší asistenční službou E.ON Servis+ to ale neplatí. Stačí jediný telefonát a o nové sklo i dočasné hlídaní provozovny máte postaráno.

Ochrana majetku
Ochrana majetku
Když vám vichřice vezme plot, zloději mají do vašeho areálu vstup volný. Ale E.ON Servis+ vám pomůže i v takové situaci. Dáte přednost partě spolehlivých hlídačů, nebo elektrickému bezpečnostnímu systému? Je to jen na vás, my umíme obstarat obojí a hned.

Právní služby
Právní služby
Čas od času narazíte na někoho, kdo si právo vykládá po svém. Právník po vašem boku by všechno rychle uvedl na pravou míru, jenže kde ho vzít? V E.ON Servis+! Ať už potřebujete krátkou telefonickou konzultaci nebo detailnější rozbor, náš právní asistent vám je vždy k dispozici.

Opravy všeho druhu
Opravy všeho druhu
Instalatér, sklenář, topenář, elektrikář, plynař, zámečník. Opravy to je naše parketa.
S čím vám pomůžeme
Právní servis | Limit plnění |
---|---|
Telefonická právní konzultace | Až 60 min. |
Právní asistence | Až do výše 20 000 Kč |
Pomoc při živelní události | Limit plnění |
Vyhledání náhradních prostor | Zdarma |
Pomoc se stěhováním a uskladněním mobiliáře | Až do výše 20 000 Kč |
Ostraha provozovny či skladu | Až na 48 hodin |
Přesměrování vaší telefonní linky a vyzvedávání hovorů | 7 dní |
Poruchy a havárie | Limit plnění |
Obstaráme pro vás instalatéra, sklenáře, topenáře, elektrikáře, plynaře nebo zámečníka | Do 5 000 Kč |
Opraváře k vám pošleme, když to budete potřebovat | Bez omezení |
Výjezd | Zdarma |
Příběhy ze života
Pomoc při živelní události
Pan Starý je majitel středně velké truhlářské společnosti. Jednoho dne pan Starý našel v truhlárně rozbitou okenní tabuli. Po zběžné kontrole provozovny nedohledal žádnou jinou škodu či odcizený předmět. Hned poté volal pan Starý sklářství, které zhotovovali speciální skla do oken objektu. Vzhledem k tomu, že se jednalo o speciální okenní výplň, bylo možné zasklít příslušné okno až za dva dni.
Pan Starý si vzpomněl, že má sjednaný nový E.ON Servis+ pro svou provozovnu. Kontaktoval linku E.ON Servis+ a nahlásil vzniklou událost. Koordinátor asistenční služby klientovi nabídl možnosti ostrahy objektu. V danou chvíli bylo možné zajistit ostrahu několika způsoby. Dle uvážení pana Starého bylo možné zajistit fyzickou ostrahu objektu, psovoda či důkladný elektronický systém. Pan Starý si tedy zvolil zajištění ostrahy v podobě psovoda.
Ivan Starý
Vlašské Meziříčí
Práce byla odvedena velmi dobře
Pan Silný kontaktoval linku E.ON Servis+, aby se poradil ohledně škody, která mu vznikla při vytopení kanceláře. Jelikož nesouhlasil s výši škody, kterou pojišťovna viníkovi vyčíslila, doporučili jsme mu, aby se obrátil na odborného znalce. Přizvaný znalec vypracoval posudek a pan Silný se mohl obrátit na pojišťovnu s žádostí o došetření dané pojistné události. Pojišťovna nakonec přistoupila i k úhradě nákladů spojených s odstraněním plísní. Asistenční centrála se postarala o náklady za specializovaného znalce za vyhotovení posudku. Panu Silnému také zorganizovala vhodnou společnost, která mu pomohla zbavit se plísní a uvést kanceláře opět do bezzávadného provozu.
Tomáš Silný
Tábor
Sjednejte si E.ON Servis+!
Zavolejte nám
Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte
800 77 33 44
Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.
Napište nám
Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:
Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.