K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Vaše zdraví nám leží na srdci

Dopřejte si jistotu, že o vás a vaši rodinu
bude vždy skvěle postaráno.

Sjednat přes Můj E.ON účet
  • Co je služba E.ON Zdraví?

    Číst více

  • Kolik služba E.ON Zdraví stojí?

    Číst více

  • Co vše mohu konzultovat s lékařem na telefonu?

    Číst více

  • Jakou mám jistotu, že hovořím s odborníkem?

    Číst více

  • Nemohu nikde najít kontakt na Lékaře na telefonu.

    Číst více

  • Mohu službu využít v souvislosti s těhotenstvím/ porodem/ umělým přerušením těhotenství/ umělým oplodněním či s jejich důsledky a komplikacemi?

    Číst více

  • Budu muset navštěvovat pouze konkrétní nemocniční zařízení/lékaře?

    Číst více

  • Je čerpání pojištění nějak limitováno počtem využití do roka?

    Číst více

  • Pokud dojde v průběhu pojištění ke změně oprávněné osoby (druh/družka) jak mám tuto změnu ohlásit?

    Číst více

  • Mohu Odvoz do/z nemocnice využít pro více cest při jedné pojistné události?

    Číst více

  • Mohu Doprovod k lékaři využít opakovaně při jedné pojistné události?

    Číst více

  • Mohu v případě odvozu do/z nemocnice využít vlastní dopravu?

    Číst více

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

 

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonzdravi@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.