K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Vaše zdraví nám leží na srdci

Dopřejte si jistotu, že o vás a vaši rodinu
bude vždy skvěle postaráno.

Sjednat přes Můj E.ON účet
  • Co je pojistná událost?

    Číst více

  • Kam se mohu obrátit pokud potřebuji lékaře na telefonu nebo při vzniku jiné události?

    Číst více

  • Mohu se na linku obracet kdykoli?

    Číst více

  • Jak mám postupovat při hlášení pojistné události, je třeba mít k dispozici nějaké dokumenty?

    Číst více

  • Lze pojistnou událost uplatnit zpětně?

    Číst více

  • Lze nárokovat pojistné plnění na nemoci/úraz, které se staly před pojištěním?

    Číst více

  • Jak dlouho trvá šetření pojistné události?

    Číst více

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

 

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonzdravi@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.