Jak mám nahlásit pojistnou událost a co k tomu potřebuji?
Jednoduše na naší bezplatné asistenční lince 800 77 33 44. V případě spojení s lékařem, není potřeba, abyste nám dokládali nějaká potvrzení.
V případech, které související s hospitalizací, je potřeba doložit: lékařskou zprávu, ve které je uvedeno, kdy bylo o hospitalizaci rozhodnuto, propouštěcí lékařskou zprávu, kopie dokladů za uhrazený pobyt, příp. potvrzení, že nadstandard nebylo možné využít. Toto potvrzení vám vystaví nemocnice. Se vším vám pomůže operátor na lince.
Příběhy ze života
Vše bylo podle mých představ
Díky službě E.ON Zdraví byla má nedávná zkušenost se zánětem slepého střeva příjemnější. S mým zdravotním stavem mi pomohli lékaři, ale díky této službě jsem si alespoň pobyt v nemocnici zpříjemnila v nadstandardním pokoji a jako kompenzaci za hospitalizaci jsem navíc obdržela 5 000 Kč.
Paní Simona
Brno
Oceňuji nonstop lékaře na telefonu
Byli jsme na návštěvě u známých a dcera se po hře s kočkou najednou celá osypala. Zavolal jsem lékaře na telefonu a ten mi dle popsaných příznaků potvrdil možnou alergii a doporučil běžně dostupné léky a následné vyšetření.
Pan Marek
Jihlava
Sjednejte si E.ON Zdraví již dnes!
Zavolejte nám
Pokud máte zájem o sjednání služby, volejte
800 77 33 22
Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.
Napište nám
Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:
Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.