Vaše zdraví nám
leží na srdci

Dopřejte si jistotu, že o vás a vaši rodinu
bude vždycky dobře postaráno.

Sjednat přes Můj E.ON účet Sjednat na webu

Jak mám nahlásit pojistnou událost a co k tomu potřebuji?

Jednoduše na naší bezplatné asistenční lince 800 77 33 44. V případě spojení s lékařem, není potřeba, abyste nám dokládali nějaká potvrzení.

V případech, které související s hospitalizací, je potřeba doložit: lékařskou zprávu, ve které je uvedeno, kdy bylo o hospitalizaci rozhodnuto, propouštěcí lékařskou zprávu, kopie dokladů za uhrazený pobyt, příp. potvrzení, že nadstandard nebylo možné využít. Toto potvrzení vám vystaví nemocnice.  Se vším vám pomůže operátor na lince. 

Příběhy ze života

Vše bylo podle mých představ

Díky službě E.ON Zdraví byla má nedávná zkušenost se zánětem slepého střeva příjemnější. S mým zdravotním stavem mi pomohli lékaři, ale díky této službě jsem si alespoň pobyt v nemocnici zpříjemnila v nadstandardním pokoji a jako kompenzaci za hospitalizaci jsem navíc obdržela 5 000 Kč.


Paní Simona
Brno

Oceňuji nonstop lékaře na telefonu

Byli jsme na návštěvě u známých a dcera se po hře s kočkou najednou celá osypala. Zavolal jsem lékaře na telefonu a ten mi dle popsaných příznaků potvrdil možnou alergii a doporučil běžně dostupné léky a následné vyšetření.


Pan Marek
Jihlava

Sjednejte si E.ON Zdraví již dnes!

Zavolejte nám

Pokud máte zájem o sjednání služby, volejte

800 77 33 22

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonzdravi@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.

Zavřít

Usnadněte si život s aplikací Energie24

Vyřiďte své požadavky ihned z Vašeho mobilu.
Zavřít

Usnadněte si život s aplikací Energie24

Vyřiďte své požadavky ihned z Vašeho mobilu.