Vaše zdraví nám
leží na srdci

Dopřejte si jistotu, že o vás a vaši rodinu
bude vždy skvěle postaráno.

Sjednat přes Můj E.ON účet Sjednat na webu

Jakou si mohu nastavit splatnost poplatku?

Splatnost poplatku je vždy 15. den v měsíci. V případě inkasní platby zasíláme požadavek do banky automaticky, je třeba si pouze nastavit povolení k inkasu pro náš bankovní účet  v dostatečné výši dle zvoleného cyklu platby. Při bankovním převodu doporučujeme nastavit trvalý příkaz se splatností k 15. dni v měsíci a zvolený cyklus plateb. Při platbě SIPO zasíláme požadavek Inkasnímu středisku České pošty automaticky, zkontrolujte si pouze, zda je nastavený limit v dostatečné výši.

Příběhy ze života

Vše bylo podle mých představ

Díky službě E.ON Zdraví byla má nedávná zkušenost se zánětem slepého střeva příjemnější. S mým zdravotním stavem mi pomohli lékaři, ale díky této službě jsem si alespoň pobyt v nemocnici zpříjemnila v nadstandardním pokoji a jako kompenzaci za hospitalizaci jsem navíc obdržela 5 000 Kč.


Paní Simona
Brno

Oceňuji nonstop lékaře na telefonu

Byli jsme na návštěvě u známých a dcera se po hře s kočkou najednou celá osypala. Zavolal jsem lékaře na telefonu a ten mi dle popsaných příznaků potvrdil možnou alergii a doporučil běžně dostupné léky a následné vyšetření.


Pan Marek
Jihlava

Sjednete si E.ON Zdraví již dnes!

Zavolejte nám

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte

840 11 33 22

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonzdravi@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.